19 mars

Dm matchen i fredags gick som den skulle, det blev vinst med 4-3 vilket innebär att vi är i final mot Fbc! Och det kan ju bli spännande haha. Kvällen sen var också grym, saluhallen levererade som vanligt.
Söndagskvällen var väldigt trött, spelade match, coachade och sen blev det soffan och jag tror jag somnade redan klockan 9 igår, skönt!

Idag väntar en ynka liten lektion strax efter 3, därefter träning och jobb. Är lite smått irriterad på att jobbet gör att jag måste hoppa över mina träningar, jag visste väl att det skulle vara så från början men jag trodde inte jag skulle reagera på det så mycket.. Men eftersom jag får så dåligt samvete när jag inte tränar så blir jag irriterad. Men jag gnäller inte över pengarna, mitt konto blir gladare om jag jobbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0