17 mars

Hade min första lediga fredagkväll på länge igår vilket var otroligt skönt. Åt mat, tittade på film och käkade godis i soffan med hela familjen, mysnivån var hög får jag påstå! Efter filmen som slutade vid 10 rörde jag mig hem till Martin för att titta på lite mer film och halvsova i soffan, det var ganska bra de också. Bättre fredag helt enkelt!

Vaknade i morse när klockan ringde vid 8, upp och döma fotboll, lättförtjänta pengar. Tröttheten lär komma imorgon eftersom att kvällens roligheterlär hålla mig pigg. Klockan 20.15 väntar nämligen semifinal i dm, innebandy. För den som är lite sugen på att se så möter vi Hagunda och matchen spelas i allianshallen, jag är råtaggad faktiskt! Därefter ska jag och Isabelle vidare hem till Lovisa för att sedan röra oss vidare till vart jag förmodar blir saluhallen, tror kvällen kan bli riktigt lyckad!

Vi kanske ses i dimman,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0