12 mars

Jag vet att det är otroligt dålig uppdatering här just nu, och jag får skylla på instagram och twitter, så följ mig där så lovar jag att ni hålls uppdaterade, men ska försöka bli bättre här också.
@twitter, emmsanj
@instagram, 3mmmsan

Min helg såg för övrigt ut så här;

Fredag: Gick i skolan precis som vanligt och efter de väntade jobb från 18. Jobbade hela kvällen fram till stängning och jag tror jag börjar lära mig det mesta nu. Därefter åkte jag hem och somnade som en stock på två sekunder.

Lördag: Vaknade ganska sent och tog en lugn morgon, följde med pappa och handlade och sen lagade vi tacos. Efter de var det dags för jobb igen, från 15 den här gången och slutade inte förns 1. Jobbade i avdelningen som visade melodifestivalen så det vart ju ganska bra drag på jobbet. Åkte sen till saluhallen en snabbis på grund av ett samtal och stannade där i en halvtimme, inte många timmars sömn som väntade den natten sen..

Söndag: Började med att jag skulle döma på morgonen halv 9, hade tagit fel på tiden så blev sen.. men det gjorde inte så mycket och jag hoppade in efter det gått 8 minuter. Lättförtjänta pengar när man får 300 kronor för en timme, bra timlön. Efter de väntade egen match i Håbå, upplandscupen omgång 2, vinst med 4-2. För min del gick det bra, åkte hem med två assist och ett gult kort i bagaget, måste också påpeka att det bara är 3 veckor kvar till träningslägret i Spanien, lovely!
Kvällen sen spenderade jag hemma hos Martin, vi tittade på taken som var söndagsfilmen på tv och tryckte i oss godis, perfekt avslut på en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0